Деякі поради щодо вибору КАСКО

06.10.2014 

Приватне акціонерне товариство "Виробничий комплекс "Лілея" пропонує послуги по виготовленню офсетних етикеток. Компанія здійснює друк етикеток в промислових масштабах за ексклюзивним дизайном, враховуючи усі побажання замовників.

страхуванняДля того щоб убезпечити себе від фінансових проблем, пов’язаних з ризиком пошкодження або викрадення автомобіля і отримати компенсацію, слід відповідально підійти до вибору страховика. Але як це зробити і з чого почати? Спробуємо разом розібратися в цьому непростому питанні.

Отже, почнемо з рейтингу компаній. Хто б що не говорив про статистику, але саме вона відображає певну інформацію, що дозволяє зробити ті чи інші висновки. Так, при вивченні рейтингу страхових компаній, що відображає рівень виплат по відношенню до зібраних компаніями премій, можна зробити висновки, що компанія виплачує. Але напрошується цілком логічне питання: при якому відсотку виплат компанія не буде збитковою і зможе вистояти в кризу? Напевно рівень виплат має бути прогнозованим, іншими словами, саме таким, який і був запланований компанією, виходячи з її маркетингової політики і розрахунків. Але такої інформації не відбивається в статистиці, а значить, і орієнтуватися на статистичні дані особливо не варто при виборі страхової компанії.

Наступний момент, на який ми звернемо увагу – це відгуки. Така ідея виглядає досить здоровою, оскільки будь-яка хоч трохи значуща страхова компанія має величезне число клієнтів. Звичайно, значна частина з них не зможе абсолютно нічого сказати про роботу страхової компанії, адже за рахунок цього страхові компанії і живуть. Але існує й інша частина клієнтів, які зверталися в страхові організації за страховим відшкодуванням. Ця частина ділиться на два табори – тих, кому було виплачено відшкодування, і тих, – кому не виплачено, а відповідно – на задоволених і не задоволених.

Так як же ознайомиться з думкою цих людей? Для цього достатньо вбити в пошукову машину назву якоїсь страхової організації, як вам тут же будуть видані посилання на сторінки різних форумів, автоклубів і т.д.

Але в такій інформації є і свої підводні камені. По-перше, ми не завжди поспішаємо на простори Інтернету з тим, щоб висловити свою позитивну думку в тих випадках, коли нас добре обслужили, але при поганому обслуговуванні – практично завжди виникає бажання поскаржитися, знайти товаришів по нещастю і т.д. Одним словом, погані відгуки зустрічаються набагато частіше, ніж хороші. І орієнтуватися в цьому випадку можна тільки на ті компанії, які отримали менше цих поганих відгуків. Однак і це ще не є правдивою інформацією, оскільки одна компанія може мати 10 негативних відгуків, а інша всього п’ять, але у першу компанії число клієнтів перевищує 100 000, а у другому компанії цей показник дорівнює всього 1000, в результаті першою компанією незадоволені всього лише 0,01% клієнтів, а другий – 0,5%.

По-друге, навіть негативні відгуки не завжди бувають справедливими, оскільки досить часто відмови у виплаті мають під собою абсолютно обгрунтовану грунт. І в цьому випадку ніхто не винен, що клієнт не спромігся в повному обсязі вивчити свій контракт. А істеричний відгук такого клієнта не відображає всієї суті конфлікту.

Але це, ні в якому разі, не виправдовує страхові організації, оскільки безліч скарг сьогодні є досить справедливими і обгрунтованими. У цих скаргах можна відшукати цілком конструктивні відгуки, які дозволяють зробити якісь висновки.

Таким чином, ми підійшли до того, що так до кінця і не визначилися з тим, як правильно вибирати страхову компанію. Однак якось це все ж треба робити? Найбільш хорошим інструментом у цьому випадку може бути тільки розстрочка платежу або вибір програми, що передбачає розділену оплату страховки. У деяких випадках така розстрочка буває безкоштовною, в інших – платною. Але зате ризик дорівнює тільки частини платежу. І при різних нюансах можна розірвати договір замість платежу і змінити компанію.

А на завершення хочеться нагадати, що нами активно розвивається сервіс підбору і покупки КАСКО , який дозволяє безкоштовно, швидко і без всяких проблем отримати прямі пропозиції від безлічі страхових компаній. Завдяки цьому сервісу страхувальники отримують достатню кількість пропозицій, що дозволяють здійснювати порівняння, вибір та купівлю КАСКО, а страхові компанії не витрачають час на пошуки клієнтів, а займаються своєю безпосередньою роботою з розробки якісних страхових продуктів.

 

Читайте на cайті:

Ринок страхування

Коментарі





При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на STRAHUVANNYA.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами