КАСКО для жінок

04.08.2014 

Приватне акціонерне товариство "Виробничий комплекс "Лілея" пропонує послуги по виготовленню офсетних етикеток. Компанія здійснює друк етикеток в промислових масштабах за ексклюзивним дизайном, враховуючи усі побажання замовників.

каскоЧому вітчизняні страхові компанії пропонують поліс КАСКО для жінок і чоловіків за однакової вартості, тоді, як на Заході жінка отримує значну економію? Зокрема, в Англії страхування автомобіля для англійки обходиться дешевше, ніж для чоловіка. І пов’язано це не з дискримінацією, а з принципом справедливості. Адже за даними статистики: прекрасна половина людства рідше потрапляє в аварії, в силу своєї дисциплінованості та уважного поводження на дорогах.

В Україні наші жінки також відрізняються дисциплінованістю на дорогах і вкрай рідко потрапляють в серйозні аварії, проте страхові компанії набагато рідше практикують страхування автомобілів для жінок дешевше, ніж для чоловіків. І, хоча безаварійна їзда відчутно позначається на тарифах, в нашій країні акуратне поведінка на дорозі ще не забезпечує відсутність аварійності, в силу безправ’я на дорогах. Досить часто жінки на дорозі перестраховуються, наприклад, на перехресті закліпав зелене світло, і вони починають гальмувати ще при під’їзді до перехрестя, тим самим, провокуючи аварію, в результаті якої автомобіль отримує незначні ушкодження. До того ж, при аварії жінка легко піддається переконанню у своїй винності, забуваючи зателефонувати в страхову компанію за юридичною консультацією, вона може подзвонити подрузі, чоловікові, кому завгодно, але тільки не туди, куди слід зателефонувати в цей момент. В результаті – страхова подія оформляється неправильно. За визнанням керівника центру врегулювання збитків страхової компанії «Макс» Андрія Антропова, вони часто стикаються з документами, з яких видно, що документально винна жінка, але ДТП сталося не з її вини. Таким чином, для страховиків немає особливої різниці в збитковості жінок і чоловіків, тому вони і не бачать доцільності в тому, щоб виділяти жінок в окрему категорію. Крім того, статистичні дані по виплатах у багатьох страхових компаніях говорять не на користь жіночої половини.

Досить згадати деякі компанії, які ще пару років тому пропонували спеціальні програми по КАСКО страхування для автоледі, в яких передбачалася знижка в 8-15% при укладанні договору, а також послуги евакуатора, аваркома та допомогу при настанні страхового випадку. Жодної з цих компаній сьогодні вже немає на ринку. За заявою страховиків, такі спецпрограми принесли їм тільки одні збитки. При появі програм КАСКО, в яких для жінки будуть розширені можливості сервісу, відповідно зростають витрати страхових компаній і, як наслідок підвищаться тарифи для чоловіків. У цьому випадку у учасників ринку виникає цілком справедливе запитання з приводу того, хто за кого буде платити і з якої причини?

Зважаючи на всі ці обставини, велика частина компаній воліє нині встановлювати тарифи не залежні від статевої приналежності.

І все ж страховики не можуть не виділяти жінок, хоча б з тієї причини, що вони, на відміну від чоловіків, частіше воліють нові іномарки, які неодмінно страхують. За кількістю полісів КАСКО чоловіки і жінки практично знаходяться в рівному становищі, хоча жінок на дорогах в п’ять разів менше, ніж чоловіків. Крім того, саме жінки-водії вибирають страхові програми, які пропонують найбільш повний і широкий сервіс.

Як правило, до весни спостерігається активність у страховиків, а у жінок з’являється можливість придбання поліса по КАСКО зі знижкою. У році, що минув мало не кожна третя страхова компанія проводила акції такого типу, приурочені до 8 березня. Не став винятком і цей рік. Крім того, деякі компанії вводять на постійній основі спеціальні пільгові програми для жінок, в яких передбачаються різного роду додаткові сервіси, у вигляді безкоштовного поліса ОСАЦВ, або у вигляді знижки.

Однак ті клієнтки, які не потрапляють в березневі програми, можуть не засмучуватися, оскільки страховики в рамках спеціальних програм, що діють постійно, надають клієнткам бонуси і знижки. Як правило, такі спецпрограми частіше зустрічаються у страховиків з регіонів і в них входять різного роду сервісні послуги, такі, як надання евакуатора, аваркома, техдопомоги на дорозі, можливості вибору автосервісу при необхідності ремонту. Насправді, жодна з наявних на ринку програм, спрямованих на жінок-водіїв, не відповідає цим параметрам, так само, як і саме КАСКО для жінок практично нічим не відрізняється від звичайного КАСКО. Судіть самі.

Програма «Автоледі», що надається Санкт-Петербурзької компанією «Авеста», на відміну від стандартного КАСКО має додаткову опцію з допомоги на дорозі, до якої входять такі послуги, як зарядка акумулятора, зміна шин, заміна коліс і буксирування при автополомке. Така опція робить поліс дорожче на чотири з половиною тисячі рублів і не актуальна для власниць нових авто.

Програма «Автоклубнічка», що надається компанією «Північна скарбниця», з першого погляду виглядає цілком досконалою. У додатковий сервіс включені виклик аваркома, евакуатора, техдопомоги (Яка обмежується лише заміною колеса на запаску), а також дилерська станція техобслуговування для ремонту авто. А якщо в цій компанії придбаний і поліс ОСАЦВ, то як бонус пропонується щеплення від грипу безкоштовно. Проте змінити закладені в програму параметри не можна і, якщо клієнтка побажає щось інше, не обумовлену рамками цієї програми, наприклад, страхування авто з ремонтом по напрямку СК, то вартість поліса. До того ж, така програма пропонується тільки жінкам, які мають стаж понад трьох років і вік більше 35 років, тобто тим, хто більш досвідчений.

Таким чином, навряд чи опції, пропоновані за спецпрограмі для жінок, відрізняються унікальністю. Адже така опція, як виїзд аваркома до місця аварії, так само, як і послуги евакуатора, пропонуються багатьма страховими компаніями в базових договорах.

Що стосується інших сервісних послуг, таких, як техдопомогу на дорозі і збирання довідок в ДАІ, то вони оцінюються страховиками по-різному, оскільки в цьому випадку значущим є тільки рівень сервісу. Так, збір довідок, покладений на страховика, може проводитися не один місяць, тоді, як сама клієнтка швидше вирішить це питання. А послуги техдопомоги можна придбати у спеціалізованої компанії.

Таким чином, клієнтка може отримати оптимальний пакет послуг за полісом КАСКО в будь-якій компанії, включивши в нього сервісний пакет за своїм бажанням. А страхування безпосередньо в компанії або за допомогою Інтернету, забезпечить їй знижку в 5% за рахунок зростаючої франшизи, а також дисконту від агента за рахунок його комісії, до 15% знижку до 15% можна отримати завдяки їзді без аварій.

 

Читайте на cайті:

Ринок страхування

Коментарі





При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на STRAHUVANNYA.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами