МТСБУ перейде від політики до справи

15.11.2012 

Приватне акціонерне товариство "Виробничий комплекс "Лілея" пропонує послуги по виготовленню офсетних етикеток. Компанія здійснює друк етикеток в промислових масштабах за ексклюзивним дизайном, враховуючи усі побажання замовників.

Недавно відбулися збори членів Моторного транспортного страхового бюро, на якому учасники обрали нову президію і координаційну раду. Вибори в дуже нагадують вибори до ВР – продуктивна робота органу можлива лише у разі, якщо в президію і координаційну раду увійдуть компанії, які мають єдине з новим керівництвом бачення роботи.

На відміну від попередніх зібрань МТСБУ, в цей раз не спостерігається жвавої дискусії на страховому ринку, узгодження кандидатур до президії і координаційну раду і підкилимних інтриг. Після того як частина членів попереднього президії написала заяви про вихід і заявила, що не має наміру входити в новий склад, охочих попрацювати в керівних органах МТСБУ поменшало.

За словами гендиректора МТСБУ Бориса Візірова, крім обрання керівних органів, були розглянуті заяви про вихід із статусу повних членів МТСБУ та перехід в асоційовані члени СК «Універсальна» та «Інго». Нагадаємо, місяць тому рішенням координаційної ради був уп’ятеро збільшено розмір відрахувань до гарантійного фонду повних членів МТСБУ – з 2% до 10%. Таким чином, МТСБУ має намір більш оперативно відновити розмір фондів, вичерпано після виплат за зобов’язаннями СК «Інвестсервіс» та Української екологічної страхової компанії.

Відбулася також презентація подальшого розвитку бюро. У числі завдань цього органу – боротьба з ціновим демпінгом, реєстрація страхових агентів, оперативна реєстрація страхових договорів в центральній базі даних бюро. Крім цього, планується підготувати впровадження системи прямого врегулювання страхових подій.

У майбутньому, після того як запрацює оперативна реєстрація договорів, можливий перехід до електронної форми полісу. «Це зніме багато питань по втраченим полісами і фіктивним. Але перехід до такої форми можливий, тільки коли повноцінно запрацює централізована база даних. Зараз з моменту укладення договору до внесення його в базу даних проходить якийсь час. Страховики скаржаться, що технічно це складно, але це необхідно клієнтові. Ми також маємо намір налагодити взаємодію з базами даних ДАІ і базами Нацкомфінуслуг», – заявив Борис Візирів.

Швидше за все, МТСБУ піде назад і в питанні встановлення вхідного квитка на ринок автоцивілки. Нагадаємо, що прийняті зміни в профільний закон зобов’язують страховиків протягом 18 місяців збільшити суму своїх гарантійних внесків: для асоційованих членів – до 500 тис. грн., Для повних членів – до 1 млн. грн. Неодноразово звучали заяви страховиків про те, що для невеликих і середніх компаній ця планка виявиться занадто високою і зробить роботу на цьому ринку нерентабельною.

«Планується створити робочу групу, яка розробила б варіанти участі фінансово стабільних невеликих і середніх компаній в цьому сегменті страхування. Розмір гарантійного внеску можна прив’язати до частки ринку або до обсягу прийнятих зобов’язань, але було б нерозумно виводити і перекривати бізнес дрібним гравцям», – припустив пан Візирів.

Але незрозумілим залишається питання боротьби з ціновим демпінгом і контролю над фінансовим станом членів МТСБУ. Згідно з даними бюро, до першої групи ризику (компанії зі стійким фінансовим становищем) відносяться лише 20,2% учасників бюро, незадовільні показники – у 4,8%, прикордонний стан у більш чверті – 26,2%. Таким чином, фінансовий стан близько третини страховиків членів МТСБУ викликає певні побоювання. Опосередковано про це свідчить і динаміка врегулювання страхових подій – до 90 днів врегулюється лише 37% страхових випадків, ще 27% – в термін від 90 до 150 днів.

Які методи впливу на недбайливих колег запропонує нову президію і здобудуть вони позитивний ефект, покажуть найближчі місяці.

 

Читайте на cайті:

Ринок страхування

Коментарі





При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на STRAHUVANNYA.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами