МТСБУ закликають обмежити знижки на “автоцивілку”

01.12.2011 

Приватне акціонерне товариство "Виробничий комплекс "Лілея" пропонує послуги по виготовленню офсетних етикеток. Компанія здійснює друк етикеток в промислових масштабах за ексклюзивним дизайном, враховуючи усі побажання замовників.

Поява пропозицій для автомобілістів придбати ОСАГО із знижкою в 35% -50% ряд страхових компаній, які дотримуються більш суворої цінової політики, називають демпінгом. Для боротьби з цим явищем зацікавлені компанії направили президії Моторно-транспортного страхового бюро офіційний документ з пропозицією вжити заходів для стабілізації становища на ринку.

У разі схвалення керівними органами МТСБУ запропонованих страховиками заходів, на ринку будуть застосовуватися методи, відомі з оперативної практики органів внутрішніх справ під назвою «контрольна закупівля». Спеціально найняті агенти будуть шукати пропозиції страхових компаній з продажу полісів за зниженими цінами, купувати ці страховки і передавати їх разом з реквізитами страхової компанії і даними про сплачену ціну своїм наймачам. Ці дані отримає МТСБУ, якому пропонується надати право призначати додаткові аудиторські перевірки страховиків, які демпінгують. Однією з форм впливу на таких учасників ринку може стати обмеження видачі кількості бланків ОСАЦВ для продажу споживачам.

Усього документ, який поданий страховиками на розгляд президії МТСБУ, містить список з 28 заходів реагування на факти продажу полісів автоцивілки із значними знижками. Автори цих нововведень запевняють, що вони необхідні для очищення ринку від несумлінних і фінансово неспроможних гравців.

Схожі публікації:

Ринок страхування

Коментарі





При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на STRAHUVANNYA.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами