Що не переплатити по КАСКО?

20.10.2014 

Приватне акціонерне товариство "Виробничий комплекс "Лілея" пропонує послуги по виготовленню офсетних етикеток. Компанія здійснює друк етикеток в промислових масштабах за ексклюзивним дизайном, враховуючи усі побажання замовників.

каско-страхуванняДосить часто, як це не парадоксально звучить, страхові фахівці не дуже добре розбираються в продукті КАСКО і в силу цього, не можуть дати повну і розгорнуту консультацію. А такі консультації дуже важливі, оскільки не всі розбираються в тому, як влаштована страховка, і на що треба звернути увагу, а неправильний вибір може спричинити за собою збільшення страховки аж у два рази. У цьому плані брокери більш професійно розбираються в усіх питаннях страхованиях. Орієнтовані на допомогу і консультації в підбивці КАСКО вони будуть більш корисні при бажанні розібратися в цих питаннях.

Нижче ми наведемо найбільш важливі типові помилки, які тягнуть за собою подорожчання КАСКО .

У першу чергу, це стосується нульової франшизи, яка практично завжди перевищує розмір самої франшизи. Іншими словами, якщо протягом року настане один страховий випадок, то переплата за страховку буде перевищувати розмір самої франшизи, яку необхідно буде заплатити при настанні страхового випадку.

Франшиза є способом для страхових компаній оптимізації роботи, для того, щоб уникнути маленьких виплат і знизити накладні витрати по цих виплатах. У випадку з нульовою франшизою страхова компанія пропонує зменшити ціну страховки і зняти з себе накладні витрати по дрібних виплат, а всі дрібні проблеми до ціни франшизи у вигляді різних відколів, подряпин і т.д. клієнт буде вирішувати самостійно.

Другою помилкою є неагрегатний збиток, який може підвищити ціну страховки на 30%. Вся складність такого виду страховки полягає в зміні страхової суми після настання страхового випадку. Якщо стався агрегатний збиток, то страхова сума зменшується на суму страхових виплат, а при неагрегатна збиток розмір страхового покриття не змінюється.

Однак можна завжди достраховать після настання страхового випадку, для того, щоб повернути страхову суму до колишнього рівня, а для цього не варто брати страховку з неагрегатна збитком і переплачувати при покупці страховки.

Третя помилка називається «Повна» КАСКО, яке є звичайним маркетинговим ходом і є найбільш дорогим рішенням. Насправді, під цим словом ховається те ж саме КАСКО тільки з дещо поліпшеними параметрами, і спокушатися в цьому випадку не варто.

А тепер підіб’ємо підсумки:

1. Таким чином, якщо ви погано розбираєтеся в страхуванні і абсолютно не знаєте, що таке КАСКО, не варто поспішати. Краще поспілкуватися з декількома страховими фахівцями, вислухати всі їхні рекомендації, з’ясувати у них найбільш важливі моменти для вас, дізнатися, яке вони вплинуть на вашу конкретну ситуацію і тільки після цього приступати до правильного і усвідомленого вибору.

2. Чим більше ви будете розмовляти з агентами, тим більше з’явиться варіантів вартості страховки. Такий факт пояснюється не тим, що хтось навмисно намагається ввести в оману, а тим, що під час бесіди розглядається безліч різних питань, варіантів. Тому, якщо якась пропозиція вас найбільш зацікавило, необхідно з’ясувати про цю пропозицію як можна більше і, цілком можливо, що воно стане ще більш цікавим, і буде відповідати повністю вашим потребам.

3. Не слід побоюватися брокерів, які не зацікавлені у ваших комісійних, їх зарплата складається з агентських винагород від страхових компаній. Але саме брокери можуть дати більш якісні консультації та обслуговування. Весь цивілізований світ користується послугами брокерів.

 

Читайте на cайті:

Ринок страхування

Коментарі





При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на STRAHUVANNYA.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами