Страховий випадок на дорозі: що робити в подібній ситуації?

05.01.2012 

Приватне акціонерне товариство "Виробничий комплекс "Лілея" пропонує послуги по виготовленню офсетних етикеток. Компанія здійснює друк етикеток в промислових масштабах за ексклюзивним дизайном, враховуючи усі побажання замовників.

Аварійні ситуації на наших дорогах – це досить поширене явище, особливо вони нерідкі в наш час, що часто пояснюється невисоким професійним рівнем підготовки багатьох автовласників, а також досить напруженою ситуацією на наших міських і заміських трасах. Звичайно, можна зрозуміти нервовий стан безпосередніх учасників таких ситуацій, але, як показує практика, надмірно проявляти свою нервову збудливість у всіх подібних випадках – це не найкращий вихід.

Не може не радувати той факт, що система обов’язкового страхування авто цивільної відповідальності ( ОСАЦВ ), яка відносно недавно з’явилася в нашій країні, є сьогодні ефективним інструментом, що дозволяє безболісно (у фінансовому плані) вийти з ситуацій, пов’язаних з ліквідацією наслідків аварійних ситуацій на дорогах. Що важливо, ця обов’язкова програма страхування розповсюджується не тільки на безпосереднього власника автотранспортного засобу, а й на всіх тих, хто може управляти ним і крім нього, про що зроблено відповідний запис у страховому полісі.

Незважаючи на те, що послідовність дій, які повинен робити авто власник у разі настання страхового випадку, чітко прописані в інструкціях, які разом з полісами видає кожна страхова компанія, багато з них так і не знають, як же себе вести в подібних ситуаціях. Слід зазначити, що неправильні дії в усіх подібних ситуаціях можуть привести до того, що водієві транспортного засобу буде відмовлено у виплаті страхової суми. Саме тому, ми ще раз хочемо нагадати ці нескладні правила, які дозволять вам найкращим чином вирішити всі виниклі проблеми.

Основне, чого не слід робити при виникненні ДТП, – це забирати автомобіль з місця скоєння аварії, так як це може не дати можливість інспекторам ДАІ відтворити справжню картину події і, відповідно, однозначно визначити винуватця аварії. Слід мати на увазі, що викликати співробітників ДАІ ви можете як самостійно, так і попросити зробити це співробітника вашої страхової компанії. Багато страхових компаній, з метою надання більших зручностей своїм клієнтам, не тільки надають подібну послугу в якості обов’язкової опції, а й виконують всі інші процедури, необхідні у всіх подібних випадках, а також здійснюють абсолютно будь-яку інформаційну підтримку. Тільки після того, як прибули інспектори дорожньої служби, складено протокол, проведені всі відповідні заміри і зроблені знімки з місця події, можна залишити місце аварії, а також вжити заходів з евакуації свого автомобіля.

Схожі публікації:

Ринок страхування

Коментарі





При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на STRAHUVANNYA.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами