Як впоратися з неприємностями під час відпочинку?

11.02.2013 

Приватне акціонерне товариство "Виробничий комплекс "Лілея" пропонує послуги по виготовленню офсетних етикеток. Компанія здійснює друк етикеток в промислових масштабах за ексклюзивним дизайном, враховуючи усі побажання замовників.

неприємностями під час відпочинкуДо чого потрібно бути готовим, збираючись у подорож?

Страхування від нещасного випадку під час відпочинку

Тим, хто надає перевагу активному відпочинку, краще окремо застрахуватися від нещасних випадків.

Купуючи тур, до страховки ми нерідко відносимося як до “навантаження” до путівки. Але коли настає так званий страховий випадок, тут-то раптом з’ясовується, що саме наш випадок в умови страховки, виданої в турфірмі, “не вписується”…

Щоб уникнути таких неприємностей, фахівці радять вивчити особливості правил різних страхових компаній – з урахуванням свого стану здоров’я і свого способу життя.

Справа в тому, що надання екстреної допомоги у разі загострення хронічних захворювань під час поїздки часто не покривається взагалі. У деяких компаній така допомога оплачується в рамках до 1000 у. е., у когось – до 5000 у. Тобто, як правило, стандартний поліс страхування виїжджаючих за кордон в більшості ситуацій з хронічними захворюваннями покриває перший візит до лікаря, огляд, постановку діагнозу і процедури, необхідні для зняття гострого стану, що загрожує життю і здоров’ю. Подальше лікування відбувається за ваш рахунок.

Якщо ви їдете кататися на лижах, то вам потрібен нестандартний поліс. Особливих проблем з оформленням такої страховки немає (вона просто коштує дорожче), головне – повідомити про свої плани до її покупки (хоча б у тій же турфірмі). Якщо в страховці не врахований підвищувальний коефіцієнт, витрати не будуть оплачені при травмі, яка отримана в результаті занять гірськими лижами, серфінгом або альпінізмом.

Також всім, хто захоплюється активним відпочинком, фахівці рекомендують застрахуватися від нещасного випадку. Тоді туристові не тільки оплатять медичні витрати, але після повернення додому він отримає ще й додаткову грошову компенсацію в залежності від характеру травми.

Не змогли поїхати

Багато українців, знаючи про ажіотаж перед святами, воліють купувати путівки заздалегідь. Якщо ви регулярно їздите відпочивати на Новий рік, то знаєте, що дешевше оплачувати поїздку за кілька місяців. І ось тут є небезпека – у вас можуть змінитися плани. Чи можна відмовитися від путівки?

Як кажуть у турфірмах, кожен туроператор встановлює свої штрафні санкції за відмову від туру.

- Забрати гроші можна в повній мірі (100% від вартості), якщо до дати заїзду залишилося більше 21 дня, – цитує нам стандартний договір менеджер з продажу турів Катерина Павлова. – Для цього потрібно звернутися у фірму, яка продала вам путівку, і написати заяву на повернення. У міру наближення дати від’їзду сума, яку повертає туроператор, зменшується. І якщо ви відмовитеся від поїздки менше ніж за 7 днів до від’їзду, то втратите всі гроші. Це стандартний договір. А ось для поїздок у сезон у нього часто вносять наступні формулювання – “в ці дати штрафні санкції розглядаються в індивідуальному порядку” або “в святкові дати 100-відсотковий штраф за відмову від поїздки”.

В інших компаній покарання за відмову передбачені в будь-якому випадку. Наприклад, при бронюванні поїздок в Європу в одній з турфірм нам назвали такі розміри штрафів за тур вартістю в 350 євро:

  • за 3 місяці – 30 € на людину,
  • за 2 місяці – 70 € на людину,
  • за місяць – 70% вартості туру,
  • за два тижні або пізніше -
  • 100% вартості туру.

Лояльними туроператори стають, тільки якщо в країні, куди вони везуть туристів, починаються масові безпорядки. Взимку 2011 року, коли проблеми були в Єгипті, туристам пропонували перенесення путівок або обмін на інші напрямки. У всіх інших випадках уважно вивчайте штрафи, які прописані в договорі.

Затримали рейс, зник багаж

Наступним проблемним місцем може стати аеропорт. Рейс можуть затримати або скасувати, а ваш багаж може пропасти.

- Я дуже часто літаю і до зниклого багажу ставлюся спокійно, – розповідає експерт. – Найчастіше це трапляється при пересадках. Його завжди знаходили, але це тривало кілька днів. Тому, відправляючись на відпочинок, я беру в ручну поклажу комплект одягу на перший день – запасну футболку, шорти, купальник і нижню білизну.

У разі якщо ваш багаж таки загубився, за законодавством “авіакомпанія несе відповідальність за втрату або нестачу багажу, прийнятого до перевезення, у розмірі його дійсної цінності, але не більше 20 доларів США за 1 кг його маси”. Варто пам’ятати, що шукати загублений багаж будуть рівно 21 день. І тільки на 22-й день він буде вважатися остаточно втраченим.

Якщо ваш рейс затримали, у вас є право на компенсацію. Згідно з правилами авіакомпанія повинна нагодувати, напоїти вас або поселити в готелі. Норми тут такі:

  • більш ніж на 2 години – пасажирам пропонуються прохолодні напої,
  • більш ніж на 3 години – пропонуються послуги зв’язку, харчування, напої,
  • більше 6 годин – пасажирів розміщують в готелі, забезпечують харчуванням, напоями.

Якщо ж рейс зовсім скасували, то вам можуть запропонувати поміняти дату квитка на іншу або відправитися найближчим рейсом цього або іншого перевізника.

Додаткова компенсація в обох випадках залежить від кілометражу відстані до пункту призначення і становить:

  • 250 євро – для рейсів дальністю 1500 км або менше,
  • 400 євро – для рейсів дальністю від 1500 км до 3500 км,
  • 600 євро – для рейсів дальністю понад 3500 км.

Компенсація виплачується, якщо проміжним, відправним або пунктом призначення є одна з країн Євросоюзу. При цьому компенсація не сплачується, якщо вам запропонували прибуття в кінцевий пункт не пізніше ніж за:

  • 2:00 – для всіх рейсів дальністю до 1500 кілометрів;
  • 3:00 – для всіх рейсів дальністю від 1500 до 3500 кілометрів;
  • 4:00 – для решти рейсів.

В готелі немає місць

Іноді помиляється персонал готелю, який підтверджує туроператору один і той же номер двічі, і в результаті замовлень більше, ніж самих номерів. А буває, що туристи в останній момент вирішують продовжити свій відпочинок, і цього передбачити, погодьтеся, не може ніхто.

У разі таких форс-мажорів поселити вас зобов’язаний туроператор. Більшість великих операторів міняють туристові готель на більш дорогий. Однак бувають і протилежні випадки: замість гарного готелю вас можуть на пару днів поселити в готель на другій лінії. Щоб змусити туриста погодитися на це, йому показують чудовий номер і просять підписати папір, що ніяких претензій до турфірми він не має. А потім селять зовсім не туди, куди пропонували.

Тому в турфірмах радять не підписувати відмову від претензій, поки вас не поселять.

Виникли фінансові труднощі

Готівку та кредитки краще тримати в різних кишенях!

Ніхто не застрахований від того, що у нього вкрадуть гаманець, банкомат проковтне картку або в магазині вона перестане видавати готівку.

Щоб зовсім не залишитися без засобів до існування, банкіри радять не носити готівку та платіжну картку в одному портмоне.

Якщо у вас вкрали тільки карту, то ваші дії повинні бути наступними. В першу чергу потрібно її заблокувати, подзвонивши в банк. Телефон зазвичай вказаний на зворотній стороні картки, але якщо її немає, доведеться або шукати Інтернет, або телефонувати друзям – якщо ви не в пустелі і не втратили заодно і телефон. Ну а експерти нагадують, що краще б внести цей телефон в пам’ять свого мобільного або записати на папері.

Подальші дії залежать від вашого банківського статусу. VIP-клієнтам (тим, які мають картки серії Gold і вище) банк обіцяє безкоштовно відновити “пластик” за добу. Забрати карту в цьому випадку ви зможете в одному з найближчих офісів банку і продовжите подорож. Звичайним клієнтам або доведеться заплатити за терміновий перевипуск обумовлену в контракті суму, або таку послугу їм надати взагалі не зможуть. У цьому випадку дзвоніть додому і просіть вислати гроші через систему грошових переказів.

Читайте на cайті:

Ринок страхування

Коментарі





При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на STRAHUVANNYA.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами